Garantie produse 

Termenul de garantie valabil de la data achizitionarii produselor si  echipamentelor de la Tech-Con este de 12 luni.

Garantia se refera la schimbarea sau repararea gratuita a produsului defect.

Procedura pentru reparatia produselor in garantie:

  1. Se completeaza Nota de constatare defect de mai jos.
  2. Se asteapta confirmarea acceptului de retur din partea Tech-Con in maxim 3 (trei) zile lucratoare.
  3. Dupa confirmarea in scris ca sunt indeplinite conditiile de garantie se expediaza fara ramburs produsele impreuna cu Nota de constatare defect completata la adresa Calea Crangasi nr.60, sector 6, Bucuresti. Toate produsele trimise pe garantie se expediaza pe cheltuiala clientului.
  4. Se trimite pe adresa de e-mail sesizari@tech-con.ro copia AWB aferenta expeditiei. Coletele care au fost trimise cu ramburs nu vor fi receptionate.
  5. Dupa ce produsele au ajuns la Tech-Con si au fost verificate veti fi contactat privind solutionarea acestei sesizari.
  6. Dupa remedierea defectiunii produselor, livrarea acestora catre client este in sarcina Tech-Con daca solicitarea de garantie a fost intemeiata.

Tech-Con isi rezerva dreptul de a refuza primirea produselor pentru garantie, in cazul in care acestea se afla in unul sau mai multe din urmatoarele cazuri:

  1. Nu s-a anuntat in prealabil firma Tech Con prin completarea notei de constatare defect;
  2. Nu s-a primit confirmarea acceptului de trimitere produs pentru verificare din partea Tech-Con;
  3. Lipsa fizica a notei de constatare defect completata cu motivul defectiunii la primirea produsului;
  4. Lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
  5. Deteriorarea sau lipsa etichetelor sau sigiliilor produsului;
  6. Produse cu modificari sau reparatii efectuate de catre persoane neautorizate;
  7. Produse cu defecte fizice precum: lovituri, fisuri, etc.;
  8. Produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, conditii de umiditate excesiva, noxe sau produse utilizate sub actiunea substantelor chimice etc.);
  9. Produse ce prezinta instalari incorecte;
  10. Produse in care se constata patrunderea de lichide sau alte substante/obiecte in interior;
  11. Utilizarea produsului pentru alte aplicatii decat cele indicate in fisa tehnica din catalogul producatorului.

Operatiunile de service se efectueaza in general in 5 (cinci) zile insa nu mai mult de 30 (treizeci) zile lucratoare de la receptionarea produsului. In cazuri exceptionale cand din diverse motive, nu se vor putea solutiona problemele produsului defect intr-o perioada de maxim 30 de zile calendaristice, beneficiarul are dreptul de a solicita in ordine urmatoarele:

  1. Inlocuirea partiala sau integrala a produsului cu unul identic;
  2. Inlocuirea cu un alt produs cat mai apropiat ca si caracteristici cu cel defect;
  3. Returnarea contravalorii produsului la pretul din factura fiscala in lipsa altei solutii.

Daca la analiza tehnica si functionala, produsul prezinta defectiuni din productie sau functionale, atunci se va inlocui produsul defect. Costul transportului este in sarcina Tech-Con.

Daca la analiza tehnica si functionala, produsul nu prezinta defectiuni din productie sau functionale, atunci se va informa in scris clientul ca produsul nu intruneste conditiile de garantie.

Tech-Con isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de procedura mentionate mai sus, fara o instiintare prealabila.

    Notă de constatare defect

    Produs defect*

    Cod Produs* Denumire Produs* Cantitate* Marcă /Tip / Serie*

    Am citit și sunt de acord cu politica de confidențialitate.